Alla inlägg under januari 2015

Av Maja Engvall - 7 januari 2015 17:10

 

Av Maja Engvall - 6 januari 2015 16:04

Hej!

Jag har bästemt mig för tt köpa en ny dato. Jag kommr att betala den helt stjällv för 2 236 kronor. Ni kanske har mer än mig och det är allt som jag har. Min mamma och pappa kommer att bidra kanske 1 000 eller 2 000 kronor. Jag vet ej om jag ska ha en HP som jag har nu igen ,men jag tror att jag kommer att köpa en. Men jag kommer att vissa en bild på den ( alltså på bloggen ). Jag vill ha en röd eller vit darto. Jag vet att det finns röda HP datorer, för det har jag set på Elgiganten. Jag och min mamma o pappa kollade på Elgiganten igår på Ipaden och då såg jag en röd HP så jag kanske köper den. Jag tror att den kostade 2 990 kronor men jag vet inte. Jag kanske hitta en annan någon stans. Men jag får se.

Syns i nästa inlägg 


//Maja Engvll


Av Maja Engvall - 3 januari 2015 23:29

Hej! Jag tycker att ni ska kolla in Isak Pettessons nya blogg. Han är bara en kompis till mig. Han är jätte rolig och skriver bra inlägg. Jag tycket att ni har missat något om ni inte har kollat in hans blogg. Så gör det nu!   


GOD NATT!

Ovido - Quiz & Flashcards